בתי ספר וגני ילדים

בתי ספר וגני ילדים הם דוגמא מושלמת ליכולותיה של עוגן הזהר. מדי יום ובכל חלקי הארץ, ילדים, תלמידים ומחנכים משתמשים במתקנים ובמוצרים השונים אותם מספקת החברה.

מערך ההפצה של עוגן הזהר משנע סחורות למוסדות חינוך בכל חלקי הארץ בתדירות גבוהה – מהקריות בצפון ועד לבאר שבע בדרום.

הזמנת ציוד לשנת הלימודים

עוגן הזהר מזמינה מנהלי בתי ספר ומנהלי רכש בתיכונים ובגני ילדים להתרשם ממגוון המוצרים שלנו לקראת שנת הלימודים הקרבה. נשמח לעמוד לשרותכם ולהציע הצעת מחיר משתלמת במיוחד הכוללת ציוד העזר, ציוד המטבח, ציוד ניקיון ומוצרי סניטציה נלווים הנחוצים בסביבה הבית ספרית.

אנחנו בעוגן הזהר מודעים לחשיבותה של שמירה על ההיגיינה של הילדים בביתי הספר ומוכנים להיות שותפים יחד איתכם בחידוש תאי השירותים והמטבח במתקנים חסכוניים ואיכותיים יותר.  נשמח לייעץ לכם אודות המתקן היעיל ביותר לצרכים שלכם, היקף השימוש והתקציב העומד לרשותכם.

בתי ספר

עוגן הזהר מספקת חומרי ניקוי ומתקנים לבתי ספר יסודיים ועל-יסודיים, כפרי נוער ופנימיות. בגלל הכמות הגדולה יחסית של אנשים שעוברים בין כתלי המוסדות מדי יום, ישנה חשיבות רבה לשמירה על הניקיון באופן יום-יומי. הדבר חשוב פי כמה כשלוקחים בחשבון את סדר היום של התלמיד הממוצע: הוא אוכל, עוסק בספורט, חובר אל בני כיתתו ולומד באותם השטחים. מחלות מועברות בקלות בין תלמידים בבתי ספר, ולכן נעשה שימוש תכוף בחומרי ניקוי לניקיון הרצפה, השולחנות, החלונות וחדרי השירותים.

עוגן הזהר משווקת חומרי ניקוי מרוכזים באריזות גדולות וחסכוניות, כדי להבטיח ניקוי יסודי ויעיל. ניתן להשתמש בהם בבטחה על סוגים רבים של משטחים – דלפקי עץ, שולחנות משרדיים, אריחים ומשטחי שיש.

נוסף על חומרי הניקוי, עוגן הזהר משווקת מתקנים, מוצרי נייר ושקיות לשימוש בבתי ספר. מתקנים לסבון נוזלי, נייר טואלט, נייר ניגוב ידיים וכל מוצרי הנייר הנלווים להם מצויים בחדרי השירותים ובחדר המורים. גם שקיות האשפה לשימוש בכיתות, במעבדות, חדרי שירותים ובחדר המורים משווקים על-ידינו, לשמירה על סדר.

גני ילדים

ערך השמירה על הניקיון חשוב בכל גיל, אבל החשיבות שלו גדלה אצל ילדים ופעוטות בגילאי הגן. בגיל הזה, המערכת החיסונית מתפתחת ולכן הידבקות והעברת מחלות נפוצה במיוחד. נטילת ידיים כדבר שבשגרה אינה מוטמעת עוד בהתנהגותו של הילד, ולכן החיידקים עוברים במגוון דרכים: במשחקים יחד בחוץ או בארגז החול, דרך צעצועים משותפים ואכילה יחד. ישנו גם הסיכון שיתפתחו זיהומים בעקבות מגע מתמיד עם הרצפה והחצר. כדי לנסות ולמנוע הדבקה וחוסר נעימות עד כמה שניתן, חשוב לנקות את הסביבה והמתקנים בתדירות גבוהה.

בגיל הגן הילדים והפעוטות לומדים לראשונה אודות החשיבות שבשמירה על סביבה נקייה וגוף בריא, לכן חשוב להעמיד לרשותם את כל האמצעים לשמירה על היגיינה אישית ולבסס דוגמא טובה עבורם. לעוגן הזהר כל הפתרונות לניקוי סביבת הגן ולשמירה על בריאות הילדים.

אוניברסיטאות ומכללות

מנהלי רכש באוניברסיטאות ומכללות מוזמנים לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לציוד אחזקה וניקיון וכן מוצרי כיבוד קל לקפיטריות וחדרי סגל. יחד, נתאים את הפתרון האופטימלי לצרכי המוסד החינוכי שלכם בהתאם למספר הסטודנטים וכן מתקנים העומדים לרשות חברי הסגל.

עזרה ראשונה

לעוגן הזהר ערכת עזרה ראשונה שהורכבה בקפידה לשימוש במקרה הצורך במוסדות החינוך השונים. 

מוזמנים ליצור איתנו קשר >>