כלים ומוצרים מתכלים

תוצאות:

המוצרים המתכלים שאנו מספקים, הינם בעלי יכולת התכלות מלאה ומהירה, תוך שמירה על הסביבה, אך גם אפקטיביים כפי שהייתם מצפים מכל מוצר אחר. יתר על כן, אנו מייבאים מוצרים רבים בעצמנו וכך מוזילים את המחירים עבור לקוחותינו.

אנו יבואנים של כלים מתכלים עשויים מקנה סוכר, אשר מתפרקים בקרקע לחלוטין ובמהירות, תוך שמירה על סביבה נקייה וירוקה, ובכל זאת, כל הכלים החד פעמיים המתכלים הינם אפקטיביים, איכותיים וברמה גבוהה.

מתעניינים במוצרים מתכלים? עוברים לחומרי ניקוי אקולוגיים? אפשר בהחלט ליהנות ממוצרים חד פעמיים וכלים מתכלים שאינם מזיקים לסביבה בגמר השימוש. שימוש בכלים אלו יכול להוות צעד חשוב נוסף לסביבה בריאה. 

בעוגן הזהר אנחנו מספקים כלים מתכלים וידידותיים לסביבה, שיהוו חשוב בשמירה על הכדור ועל איכות חיים גבוהה יותר. מדובר על מוצרים להם אנו זקוקים ביום-יום, שכאשר הם אינם אקולוגיים הם יכולים להוות גורם מזהם לסביבה ופגיעה בבריאות של המשתמש. אנחנו מוכרים גרסה אקולוגית למוצרים אלו, שבקנייתם אפשר ליהנות מאיכות, מנוחות ומאורח חיים טוב יותר.

יתרונות המוצרים המתכלים

לכל המוצרים בהם אנחנו משתמשים ואותם אנו משליכים בסוף השימוש, יש השפעה עצומה על הסביבה. פסולת עם אורך חיים ארוך נוטה להצטבר ואף להרעיל. אנו יכולים להחליף מוצרים רבים בביתנו ולעבור לשימוש במוצרים מתכלים ובחומרים אקולוגיים, שאינם נופלים ביעילותם ממקביליהם הלא-מתכלים וגם מסייעים לשמירה על הסביבה ועל הבריאות שלנו.

בשימוש בחומרים אקולוגיים ומוצרים מתכלים אנו מפחיתים באופן משמעותי את רמת זיהום האדמה ומי התהום ומבצעים צעד משמעותי לטובת השמירה על העולם בו אנו חיים. כמו כן אנו תורמים גם לאיכות חיינו באופן ישיר. מלבד מניעת הזיהום של מי התהום אותם אנו שותים, בשימוש בחומרי ניקוי אקולוגיים אנו גם נמנעים מזיהום האוויר בסביבתנו בכימיקלים רעילים. במילים אחרות, שימוש במוצרים מתכלים מעלה את רמת החיים שלנו ואת איכותם. 

כלים מתכלים לאיכות חיים גבוהה יותר            

תהליכי התכלות של זכוכית ופלסטיק הינם תהליכים הלוקחים מאות ואלפי שנים. כל צלחת שנזרקת תהווה זיהום סביבתי למשך כל הזמן הזה עד שתתכלה, שלא לדבר על כלים חד-פעמיים הנזרקים בהמוניהם מידי יום לאחר שימוש אחד. כמו כן, תהליך הייצור של הכלים האלה מהווה בעצמו גורם לזיהום אוויר. אז למה לא להשתמש בכלים מחומרים טבעיים המתכלים במהירות? בעוגן הזהר תוכלו להשיג כלי אוכל חד-פעמיים וגם רב-פעמיים מעץ, קנה סוכר וחומרים אקולוגיים נוספים המתכלים במהירות. אנו מספקים מגוון כלים מתכלים הנוחים לשימוש, ידידותיים לסביבה ובעלי מראה יפה ואסתטי. 

סוגי מוצרים מתכלים

ישנם סוגים רבים של מוצרים מתכלים מכל סוג המותאמים כמעט לכל מטרה. כל אחד מהמוצרים הללו מגיע במגוון חומרים, אשר לכולם זמן התכלות קצר המתרחש בתהליך שאינו מזהם. כמו כן, למוצרים הללו מראה יפה ואסתטי לא פחות מזה של מוצרים שאינם מתכלים. הנה מספר סוגים של מוצרים מתכלים המתאימים לשימוש יומיומי:

  • כלים חד-פעמיים – כלים חד פעמיים מפלסטיק הם מסוג המוצרים הפוגעים ביותר בסביבה, בעיקר בשל העובדה שהם נזרקים בהמוניהם מיד לאחר שימוש יחיד ולחומר ממנו הם עשויים לוקח אלפי שנים להתכלות. בניגוד אליהם, הכלים החד-פעמיים המתכלים עשויים מחומרים טבעיים דוגמת במבוק, המתכלים במהירות וללא זיהום כלל.
  • כלי אוכל רב-פעמיים – לזכוכית ולחרסינה, מהם בדרך כלל עשויים כלי האוכל הרב-פעמים, מדובר גם בתהליך התכלות הלוקח אלפים רבים של שנים. כלי האוכל המתכלים, העשויים מסוגים שונים שלל עץ, לוקח זמן מועט מאוד להתכלות. כמו כן מראה הכלים האלו אסתטי למדי ויכול להלום כל מטבח.
  • חומרי ניקוי אקולוגיים – חומרי הניקוי בהם אנו לרוב משתמשים הם הרבה פחות תמימים ממה שהם נראים. מדובר בכימיקלים המסכנים את הבריאות בלא מעט דרכים: מגע בהם מעורר גירויים, במיוחד לעור רגיש ואצל תינוקות וילדים. נשימת אדים של חומרי ניקוי היא אינה בריאה לריאות, ושפיכה שלהם מחוץ לבית לאחר ניקיון מונעת צמיחה וגורמת לנבילה של צמחים. חומרי הניקוי האקולוגיים אינם גורמים לכל זה, אך בכל זאת משיגים רמת ניקיון גבוהה לא פחות.
  • שקיות נייר מתכלות – כשאנחנו הולכים לקנות מוצרים בסופר, אנו חוזרים הביתה עם הרבה מאוד שקיות ניילון. שקיות אלו כנראה נזרקות לפח לאחר השימוש החד-פעמי וגורמות לזיהום הסביבה. הפתרון האידיאלי לכך הוא שימוש בשקיות מתכלות המיוצרות למטרה זו.

 עם כל כך הרבה סוגים של מוצרים מתכלים באיכות גבוהה, שמירה על איכות הסביבה היא עניין משתלם מכל הבחינות. הכלים המתכלים מגיעים במגוון חומרים תוצרת הטבע – במבוק, קנה סוכר, עץ וכד' ולפיכך בעלי מגוון רחב של סגנונות ועיצובים המתאימים לשימושים שונים.

אנחנו בעוגן הזהר מקפידים לספק לכם כלים ומוצרים מתכלים מאיכות מעולה. כמו כן, חלק מהמוצרים מיובאים על ידינו באופן עצמאי, כך שבקניה תוכלו ליהנות מרמת מחירים ואיכות משתלמת ביותר. עם כלים מתכלים באיכות גבוהה ועם מחירים שמתאימים בשבילכם, הרבה יותר קל לשמור על סביבה נקייה יותר, וגם על הבריאות האישית. צרו איתנו קשר >>