שימושיהם של כלים חד פעמיים

מהם ההבדלים בין שיווק באמצעות שקיות ממותגות ובין שיווק באמצעות שלטי חוצות? במאמר זה נצביע על ההבדלים העיקריים בין שיטות אלה.

כלים חד פעמיים בטיולים, מפגשים משפחתיים ומסיבות

ארגון טיולים או מפגשים משפחתיים דורש הרבה מאוד הכנות, ואחת ההכנות שהכי חשוב לקחת בחשבון כאשר מארגנים אירועים רבי משתתפים היא הקייטרינג והאוכל שיוגש באירוע. לרוב, מארגני האירוע מתמקדים יותר במחשבה על מה יהיה סוג האוכל ואילו מנות יהיו כלולות בתפריט, ולא מקדישים מספיק תשומת לב לכלי האוכל בהם יסעדו המוזמנים. כאשר מארגנים דבר מעיין זה, הרבה יותר משתלם להגיש את האוכל בטיולים בכלים חד פעמיים מאשר להגיש אותו בצלחות קרמיקה או זכוכית. כיום, כלים חד פעמיים העשויים מפלסטיק או מנייר מתכלה שהוא ידידותי לסביבה וכך השימוש בהם הוא "ירוק" ולא יוצר זיהום סביבתי. השימוש בכלים חד פעמיים במקום כלים רב פעמיים (כלי זכוכית או קרמיקה וכדומה), יכול לחסוך הרבה מאוד עבודה וזמן בארגון האירוע, וובעיקר בניקיונות לאחר סיומו.

איך כלים חד פעמיים קשורים לארגון לוגיסטי של אירועים רבי משתתפים?

כאשר מארגנים אירוע שיש בו עשרות או מאות משתתפים כל החלטה שמקבל מארגן האירוע, תהיה רבת משמעות. כך למשל אם יחליט המארגן לערוך את האירןע עם כלי זכוכית או קרמיקה, יהיה עליו לקחת בחשבון את המרוכבות של הובלת הכלים למקום האירוע(כלים כאלו הינם שבירים במיוחד ודורשים טיפול זהיר מאוד) וגם את המורכבות של ניקיון הכלים בסוף האירוע. הוצאות אלו יכולות להיות הוצאות כספיות גדולות מאוד שיהפכו את האירוע שלנו להרבה יותר יקר. כאשר אנחנו בוחרים להשתמש בכלים חד פעמיים במקום בכלים מזכוכית או מקרמיקה אנחנו יכולים להוזיל את עלות האירוע שלנו בכמה מאות או אלפי שקלים – סכום שהוא משמעותי מאוד לכל הדעות.

כלים חד פעמיים בעסקי המזון

כלים חד פעמיים לא שימושיים לא רק לאירועים פרטיים אלא גם לעסקים בתחום המזון. עסקים בתחום המזון כמו למשל מסעדות, בתי קפה או דוכני מזון רוצים פעמים רבות להציע שירות של טייקאווי לסועדים שלהם. שירות זה הוא שירות בו מזמינים ממקום העסק מזון לבית הפרטי או למשרד. שירות זה יכול להיות רווחי מאוד עבור בית העסק ובשביל לקיים אותו כל מסעדה או בית קפה צריכים שיהיה להם מלאי של כלים בהם הם יוכלו לארוז את האוכל ולהביא אותו ללקוחותיהם. כאשר מבצעים הזמנות טייקאווי לא נהוג להביא את האוכל בכלים מזכוכית או מקרמיקה אלא בכלים חד פעמיים שעשויים מנייר או מפלסטיק.

כלים חד פעמיים במסעדות, בתי קפה ודוכני מזון

במסעדות, בתי קפה ודוכני מזון, נעשה שימוש רב בכלים חד פעמיים. השימוש בכלים אלו נעשה גם לשם משלוחים וגם לשם פעולות אחרות, כמו למשל אריזה של שאריות הארוחה לאורחים על מנת שיוכלו להינות מארוחתם גם אחר כך. רוב המסעדות ובתי הקפה מקפידים לעשות שימוש בכלים שהם מתכלים ולא מזיקים לסביבה. כלים אלו יכולים לסייע לכל עסק מזון לשפר מאוד את השירות שהוא מעניק לקהל הלקוחות שלו. שירות זה יכול לאפשר לבית עסק כמו מסעדה או בית קפה להפוך להיות חלק מתרבות האכילה בבית של אנשים צעירים או של משפחות. חשוב לשמור שההיגיינה של הכלים תהיה גבוה ולכן השימוש בהם הוא חד פעמי. פעמים רבות הכלים יהיו באריזה שלהם עד לרגע בו ישתמשו בהם. באופן זה רמת הניקיון של הכלים נשמרת. בניגוד לדעה הרווחת כלים מסוג זה יכולים להיות בעלי מראה אסתטי מאוד והם לא חייבים להיות לבנים או חומים. כלים אלו יכולים להיות גם בצבעים מגוונים מאוד של שחור, כחול, אדום או ורוד. ברוב המסעדות ובתי הקפה בוחרים לעשות שימוש בכלים לבנים, משום שהם משדרים יוקרה רבה יותר.