יום הולדת

 לעוגן הזוהר מבחר שלם של אביזרים וציוד לחגיגת יום הולדת מושלמת. בין אם אתם חוגגים באופן פרטי בבית, במשחקיה או בפארק, או רוצים להצטייד מראש בכל הנחוץ לחגיגות במהלך שנת הלימודים בגן – ביקור בחנות שלנו יספק את כל הנחוץ לכם.

ראשית, תוכלו לבחור מבין מגוון תבניות אפייה, מאלומיניום או מנייר, בכל הגדלים. בין היתר, במלאי קיימות תבניות אינגליש קייק ותבניות פאי.

אם ברצונכם לוותר על עוגת יום ההולדת המסורתית ולהחליפה במאפינס או קאפקייקס שילדים אוהבים – לרשותכם תבניות מאפינס חד פעמיות מקרטון, וקוקטים מנייר צבעוני כמובן.             

בחנות תוכלו למצוא מבחר כלים חד פעמיים צבעוניים ומקושטים, לאווירה שמחה: כוסות, כוסות לשתייה חמה, סכו"ם מלא וצלחות בכל הגדלים מנייר או מפלסטיק. בין היתר, קיים גם מלאי קערות לכיבוד ולממתקים.

אם אתם חוגגים בחוץ, חשוב לא לשכוח לנקות אחריכם, לכן מומלץ להצטייד גם בשקיות אשפה מתכלות ובמגבונים לחים אם אינכם בקרבת בתי שימוש או ברזיות.

כדי להפוך את אירועי יום ההולדת לחגיגה של ממש, להנאתכם מתחם "הכל בשקל" בשטח החנות, ובו מבחר צעצועים וכלי כתיבה שמהווים תוספת מושלמת לכל שקית הפתעה, במחירים אטרקטיביים – והכל במקום אחד.

מזל טוב!