4 פעילויות מהנות שתוכלו לעשות עם כוסות חד פעמיות

מה אפשר לעשות עם כוסות חד פעמיות חוץ מלשתות מהן? מתברר שהרבה מאוד! רוצים לדעת?

אם יש לכם פרופיל באחת מרשתות החברתיות הקיימות ברחבי האינטרנט, ככל הנראה שמתם לב בשנים האחרונות לפופולריות הרבה של סרטונים "DIY", בפירוש מאנגלית "עשה זאת בעצמך". כל ה"פיד" בפייסבוק ואשכולות בפורומים שונים מלאים בקטעי וידאו קצרים המסבירים לנו כיצד נוכל לעשות דבר זה או אחר באופן עצמאי, החל מבישול ועד לבניית רהיטים של ממש. החלטנו להצטרף לטרנד ולתת לכם דוגמה לארבעה דברים ממש מגניבים שתוכלו לעשות עם כוסות חד פעמיות כשמשעמם לכם בבית או כרעיון לפעילות חברתית:

הכנת מנורת לילה

הדבר הראשון והמגניב ביותר שניתן להכין באמצעות מוצר זה, שקיים אצל רובנו בבית, זה מנורת לילה. כן, כן, קראתם נכון, מנורת לילה. כל מה שתצטרכו בשביל להכין אותה, זה את הדברים הבאים:

מספריים, מהדק, טושים, כוסות חד פעמיות.

יש לקחת את הכוסות ולחבר אותן בעזרת מהדק. כמובן, שאתם יכולים להחליט על הצורה של המנורה, אך הצורה הפשוטה ביותר להכנה היא עגולה. פשוט חברו את הכוסות ביניהן עד שתצרו "כדור" בגודל המתאים. במידה ואין מספיק אור, תוכלו לעשות חורים קטנים באמצעות המספריים בתוך הכוסות על מנת שהאור יעבור בצורה טובה יותר. זהו, המנורה מוכנה! כעת, כל מה שנשאר לכם הוא לקשט אותה על פי טעמכם.

 

משחק חברה – פירמידת כוסות

כפי שציינו קודם, ישנם המון דברים שניתן להכין באמצעות כוסות חד פעמיות. אז אם כבר יש לכם מנורת לילה או שאתם פשוט לא מתחברים לרעיון של מנורות לילה, ניתן להכין במקום זאת משחק שיעזור להעביר את הזמן יחד עם המשפחה והחברים. על מנת להכין משחק באמצעות כוסות חד פעמיות, תצטרכו:

כוסות, טושים, כדור קטן.

כל שעליכם לעשות הוא לבנות סוג של פירמידה קטנה באמצעות הכוסות. את הכוסות, כמובן, ניתן לקשט לפני (מומלץ לרשום על כל כוס כמה נקודות היא שווה). לאחר מכן, כל אחד מהמשתתפים צריך להפיל כמה שיותר כוסות באמצעות זריקה של כדור קטן לעבר הפירמידה. מי שצובר הכי הרבה נקודות - הוא המנצח. כפי שאתם רואים, זהו משחק מאוד פשוט להכנה ולכל אחד בבית יש את הדברים הבסיסיים להכנתו, עם זאת, ברגע שתשחקו בו בפעם הראשונה, תבינו עד כמה הוא ממכר ומגבש.

 

משחק חברה – קליעה

משחקי חברה זה אחד הדברים האהובים על רוב האנשים, הרי מי לא אוהב לבלות את הזמן עם חברים ולצחוק? לכן, החלטנו לפנק אתכם בעוד משחק מעניין, אך מאוד פשוט להכנה. כל מה שתצטרכו על מנת לשחק בו, זה:

כוסות חד פעמיות, כדור קטן (שיכנס בתוך הכוס), טושים. גם במקרה זה, כמו במשחק הקודם, מומלץ לרשום נקודות על כל כוס. רק שפה, אין לכם צורך לבנות פירמידה מכוסות, אלא פשוט להניח אותן על השולחן במיקומים שונים. כעת, כל אחד מהמשתתפים אמור להתרחק מהכוסות ולנסות לזרוק את הכדור מהמרחק שהוא נמצא בו, כך שהכדור יכנס לתוך אחת הכוסות. מי שצובר יותר נקודות, הוא המנצח.

 

הכנת תחפושת מקורית לפורים

ניתן להשתמש בכוסות על מנת להכין תחפושת לפורים. גם במקרה זה, כל מה שתצטרכו להכנה, זה:

כוסות חד פעמיות, מהדק וטושים.

חברו את הכוסות בעזרת מהדק ותצרו את הצורה שתרצו. לדוגמה, אם ברצונכם להכין חצאית, חברו את הכוסות בצורה עגולה מסביב למותן עד שתצרו צורה של חצאית. זוהי תחפושת מקורית מאוד וקלה מאוד להכנה.