5 סיבות טובות מדוע כדאי להשתמש בכלים חד פעמיים

הפתרון האולטימטיבי והזול לפיקניקים, אירועים, מקומות עבודה ובשבת. חוסכים טרחה עם כלי אוכל ובישול העשויים מפלסטיק, אלומיניום או חומרים מתכלים.

לרובנו יש מדיח כלים. אם זאת, עדיין קשה להימנע מהמחשבה הלא נעימה על המאמץ היומי הרב שאנו משקיעים בהדחת כלים. נכון הדבר הרבה יותר כשמדובר על הרבה מאד כלים במסיבה ואירוח וכן על כלים מלוכלכים ומיותמים שהותירו אחריהם חברינו לעבודה במטבחון המשותף. נכון הדבר גם לגבי טיולים ופיקניקים בטבע שבהם יש קושי לארוז ולטלטל כלים ולהדיח אותם.

משתמשים, אורזים וזורקים

מבשלים בכלי אלומיניום עוגות, פשטידות, בשרים ודגים. מגישים לצלחות חד פעמיות, מרקים, ארוחות עיקריות, סלטים וקינוחים. את זה עושים עם כפות ומצקות מפלסטיק או עץ ולא חוסכים בשתייה לכוסות בכל גודל וצורה. בסוף הארוחה מתפנים לזרוק את הכול לשקית אשפה גדולה ונגמר הסיפור, אפשר להתפנות לקינוחים ושתיה חמה בכוסות נייר.

ניהול נכון של אירוע רב משתתפים הופך לנעים וכיפי עבור כולם, לרבות המארחים שאינם מרותקים לעבודה ויכולים להתפנות לעניינים משמחים, יחד עם כולם.

מחיר הנוחות

אחת הטעויות הנפוצות המונעות מאנשים לרכוש כלים חד פעמיים זה עניין המחיר. כיום המחירים עבור כלים חד פעמיים מודרניים הינם נוחים למדי ומספקים תמורה מלאה להשקעה עם כלים איכותיים, אסטטיים ואמינים בשלל צורות וחומרים.

כלים מתכלים לשמירה על הסביבה

רבים מרגישים שלא בנוח עם ערימות הפלסטיק שנשארות לאחר אירוע. לשם כך יש מוצרים מתכלים העשויים מנייר, עץ וחומרים אקולוגיים מתקדמים. זה תענוג אמיתי לשתות מרק חם מצלחת העשויה משיירי דקלים ולהגיש סושי בקערות עץ מינימליסטיות. מוצרים מתכלים יש מכל הסוגים לרבות צלחות, כוסות, קערות ועוד. כיום, עם המהפכה האקולוגית שנכנסה לחיינו במגוון היבטים, מוצרים אלה נגישים לכל כיס, לכל צורך ובמגוון צורות וחומרים.

כלים חד פעמיים לעסקים

מיתוג עסקי – אוכלים, נהנים וזוכרים. יש באפשרותכם להוסיף בעלות קטנה גם אלמנטים מיתוגיים על כוסות וצלחות שישאירו רושם טוב על אלה שעשו בהם שימוש. כנסים ואירועים, אבזור מטבחונים וכן בהגשה ללקוחות או חדרי אוכל. כשהנוכחות שלכם נמצאת בכל מקום גם ההכרה בכם נשמרת לאורך זמן.

קייטרינג – עם מגשים מקרטון ואלומיניום, ניתן להגיע לבישול ואפייה אופטימלי עבור כל צורך, במהירות ויעילות. עם תבניות אינגליש קייק עמוקות, תבניות עגולות, מרובעות ומאפיס, תוכלו לאפות כל עוגה שעולה בדעתכם. בגמר האירוע אין צורך לקרצף, אוספים וזורקים. בקערות שקופות תוכלו להגיש מגוון סלטים ולכסות כשצריך.

חדרי אוכל – אם אתם גוף מסדי או עסקי ומספקים שירותי הזנה, קרוב לוודאי שאתם עושים שימוש בכלים רב פעמיים. אך לפעמים יש מקום גם לכלים חד פעמיים עבור מצבים בהם כלים סטנדרטיים אינם נותנים מענה. לדוגמא, במצבים בהם מתעוררים חסרים במלאי הכלים, מתבצעת אפייה שעדיף לבצע בכלים חד פעמיים, תקלות במכונות השטיפה, ענייני כשרות או אלרגיה נדירה וכו'.

כלים חד פעמיים למסיבות ואירועים

יש לי יום הולדת והשמחה רבה.. נהוג בדרך כלל בימי הולדת לילדים להגיש עם כלים חד פעמיים ולחסוך אסון במטבח. אכן מהלך נבון ואף הכרחי לכל מי שמעוניין לארגן את יום ההולדת לילדיו בעצמו. בנוסף לכך לכלים חד פעמיים יש יתרון מפתיע שלא כולם מכירים – ניתן לקשט אותם בדמויות הגיבורים האהובים עליהם. הדפסה על כלים חד פעמיים אינה יקרה ותוכל לשמח את הילדים עם בוב ספוג, בראציות, בוב הבנאי ודמויות נוספות.

גם אירועים למבוגרים יכולים להתנהל עם כלים חד פעמיים. כלים אלה מגיעים בכל רמה של גימור כך שניתן לרכוש כלים שנראים מצוין ומרגישים כך. בלי צלחות שמתקפלות או כוסות שנמעכות, אוכלים, שותים ומבלים ביחד בלי בלגן מיותר.