איך ליצור מיתוג לעסקים ומוסדות בעזרת כלים חד פעמיים

הכל על הפוטנציאל השיווקי והמיתוגי של כלים חד פעמיים, אריזות ושקיות ועל יעילותן של האפשרויות הקיימות.

כלים חד פעמיים הם מוצרים שרובנו לוקחים כמובן מאליו אבל היום עם היכולת להשקיע בעיצוב ובהדפסה איכותית ולבחור כלים מחומרי גלם מגוונים – אפשר לקחת אותם צעד אחד קדימה ולשלבם במיתוג העסק

המילה מיתוג הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד משגרת היומיום של כל עסק פעיל. אנחנו חושבים על עוד ועוד רעיונות איך להפוך את העסק, גם אם הוא כזה שעומד בראשו אדם אחד בלבד, לעסק שמזהים מרחוק. השפה הויזואלית היא תבנית העסק – הצבעים, המסרים הכתובים והאווירה שהם יוצרים, אלו הופכים למראה אמיתית לכל מה שאנחנו עושים בו וגם לחלומות ולמטרות שלנו לעתיד.

אם פעם היינו מתמקדים בשילוט ופריטי קידום מכירות שמתחברים לעשייה המשרדית שלנו, מכרטיסי הביקור המעוצבים ועד לנייר המכתבים, היום המצב הוא שונה. יותר ויותר חברות ומותגים בוחרים במוצרים פרקטיים ובוחרים הדפסה על כלים, אריזות ופריטים שימושיים שכולנו צורכים גם בבית.

כלים חד פעמיים מצטרפים לחגיגה, ותחת הכותרת הזו תמצאו שפע של פריטים שונים שתוכלו להדפיס עליהם מיתוג של העסק.

פוטנציאל שיווקי בין אירוע עסקי לשגרת היומיום

הרעיון למתג ולבחור הדפסה על כלים חד פעמיים כחלק משיווק העסק הוא טבעי בעיקר עבור עסקים שמארחים, יוזמים אירועים שונים ושיש להם שגרה קבועה של מפגשים פרונטליים עם אנשים, בסביבת העסק.

מה זה אומר במילים פשוטות? אם הפעילות שלכם בעסק כוללת פגישות עם אנשים שבמהלכן אתם מכינים להם קפה או מגישים כיבוד, אירועים עסקיים לקידום מכירות, כנסים ותערוכות – כלים חד פעמיים ממותגים הופכים למוצר חובה עבורכם.

גם בשגרת היומיום, כשאתם נמצאים במשרד ומגיעים אנשים, כשאתם מציעים להם שתייה או כיבוד בכלים חד פעמיים עם מיתוג העסק, הם מקבלים את התחושה שיש כאן מישהו שחושב על כל הפרטים הקטנים.

מגוון רחב של אפשרויות לקידום ומיתוג העסק

כלים חד פעמיים הוא שם קוד למגוון רחב של מוצרים שונים. היום כבר לא מדובר רק בכוסות הפלסטיק או הצלחות הצבעוניות שקונים בחנויות הסטוק, אלא בתחום גדול ומושקע, שבו אפשר למצוא פתרונות עיצוביים לאירוח במשרד או באירועים מיוחדים.

בין היתר תוכלו למצוא כלים מתכלים וידידותיים לסביבה העשויים מעץ דקל או מעליו, מקנה סוכר ובמבוק. כלים אלו יוצרים מראה טבעי עם מסר אקולוגי ומתחברים למותגים שנושאים איתם את הערכים האלו – ערכי השמירה על הסביבה והמחשבה על קיימות.

גם כוסות נייר שמתאימות לשתייה חמה כמו קפה או תה יכולות להפוך לחלק מתהליך המיתוג של העסק. דמיינו לעצמכם שהמטבח המעוצב במשרד שלכם מקבל עוד שדרוג עם כוסות מיוחדות לקפה המיועדות לעובדים ולאורחים במשרד ועליהן מתנוסס הלוגו שלכם, המוטו העסקי או השיווקי או כל דבר אחר שמתחבר לערכי המותג. זה מסר שמגיע לא רק לאורחים שלכם אלא גם לעובדים שמקבלים שוב ושוב תזכורת לאיכויות של מקום העבודה.

הדפסה על שקיות ואריזות – גם אקולוגי וגם מעוצב

שקיות ואריזות הם עוד פריטים שיכולים לעבור מיתוג ולהפוך לחלק מהעסק. הדפסה על שקיות ואריזות מתאימה לכל מי שמציע מוצר פיזי שצריך לארוז.

בין אם מדובר בחנות בוטיק, במסעדה שיש לה שירות טייק אווי, בבית קפה שמציע קפה ומאפה בוקר לקחת ליום העבודה או כל מקום אחר, אריזות ושקיות יכולות להיות מקור ליצירתיות, דמיון וחיבור לערכים שונים של המותג.

היום אפשר למצוא בשוק אריזות ושקיות מתכלות שונות, העשויות מנייר ממוחזר או חומרים אקולוגיים אחרים וניתן לעצב ולבחור הדפסה, בהתאמה אישית לכל עסק.

אז מאיפה מתחילים?

השלב הראשון בהדפסה ממותגת הוא העיצוב. אם יש לכם מיתוג קיים, כדאי לחשוב מחוץ לקופסה – תרתי משמע – ולמצוא דרך לשלב על הכוסות, הצלחות או שקיות הנייר מסר נוסף למשתמשים בו.

זה יכול להיות פתגם שמייצג את המוטו של החברה, משפט השראה, איור מעניין שאי אפשר להתעלם ממנו ומודפס בצבעי המותג או כל דבר אחר שהוא לא שגרתי.

אל תסתפקו רק בהדפסת לוגו, התייעצו עם חברה מקצועית העוסקת בהדפסה ועיצוב ובדקו איך אפשר להשתמש במוצרים אלו בדרך שונה ומפתיעה ולהנות מכל הפוטנציאל השיווקי שהם מציעים.

רוצים להתייעץ או לקבל הצעת מחיר? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע במיתוג העסק או הארגון שלכם.