הפתרון למארחים: כלי אירוח חד פעמיים

הכלים החד פעמיים מהווים פתרון אידיאלי לאירוח מרובה ללא מאמץ או הוצאות מיותרות. הם באים כיום בעיצובים שמשדרגים את שולחן האירוח בחגים, שבתות ואירועים.

בכל שנה, אנו שולפים כמה פעמים את כלי האוכל החגיגיים, בחגים ובארוחות ערב משפחתיות. במשך השנים, כלים אלה, עלולים לאבד מיופיים ולהפוך להיות מיושנים. זה נכון שניתן לרכוש סטים חדשים של כלים יפים לאירוח, אך ההוצאה היא גדולה. היום, ניתן למצוא כלים חד פעמיים מעוצבים להפליא. אם פעם, קו המחשבה היה כי אירוח באמצעות כלי פלסטיק חד פעמיים אינו מושקע וזה מתאים לאנשים עצלנים שאינם מעוניינים לשטוף כלים רבים, אז היום קו מחשבה זה השתנה מן הקצה אל הקצה.

כלים מעוצבים העשויים מפלסטיק ומיועדים לשימוש חד פעמי, עשויים אפילו לשדרג את רמת העיצוב של השולחן. יש לגשת לחנויות גדולות שבהן תוכלו למצוא מגוון רב של כלים מעוצבים וחד פעמיים, שיקנו יופי, צבעוניות ואפילו הדר בשולחן האירוח שלכם.

יתרונות הכלים החד פעמיים

את היתרונות הבולטים של שימוש עם כלים חד פעמיים רובנו מכירים, כגון: אין צורך לשטוף כלים והם מושלכים לשקית זבל גדולה, אין סכנה שהם יישברו או יינזקו או שחלילה ילד קטן ייפצע מכלים אלו. הכלים שמיועדים לשימוש חד פעמי, הפכו להיות פופולריים והסיבה הנוספת לעלייה בדרישה של כלים אילו, היא העיצוב המושלם והיוקרתי שלהם שירשים את כל מי שיוזמן לארוחה בביתכם, אך גם בזכות חומר  הגלם האיכותי שממנו הם מיוצרים.

ניתן להתאים את העיצוב של כלים חד פעמיים, לסוג האירוע שאתם מתכוונים לערוך. מסיבות פרטיות, ימי הולדת, אירוח בערבי צוות לעובדים, כנסים ואפילו פיקניק.

מה מציעים לנו הכלים לאירוח?

באתר שמשווק כלים חד פעמיים, קרוב לוודאי תמצאו את הכלים שעונים לדרישותיכם ואלו הם:

  • סטים של צלחות מעוצבות, כולל צלחות בציפוי של עיטורים בכסף וזהב, צלחות לימי הולדת שתתאמנה ילדים, צלחות במראה קריסטלי לאירוע חגיגי
  • מזלגות, כפות, כפיות וסכינים חד  פעמיים בגוונים וחומרי גלם איכותיים
  • כלי הגשה כמו: מגשים, מצקות, קערות לסלט ועוד
  • כלים לקינוחים בשלל עיצובים וגוונים
  • כלים להגשת פיצוחים וחטיפים
  • כלים לעיצוב השולחן כמו פמוטים, אגרטלים ומחזיקי מפיות 

שמירה על איכות הסביבה

ישנם כלים שנועדו לשימוש חד פעמי, העשויים מעצי דקל וחומרי עץ מתכלים. ניתן אף לעשות שימוש חוזר בהם. מדובר על ייצור כלים מחומרים טבעיים ולא כימיים. כלים אלה, עמידים למים וכן בפני חום. אם אתם עושים שימוש להגשה של מאכלים שיש בהם רוטב, כלים המיוצרים מעץ דקל, יתאימו לשימוש חד פעמי בלבד.

אם אתם מאלה ששומרים על איכות הסביבה, אולי התנגדתם לכל מה שקשור למוצרים המיוצרים מניילון או פלסטיק. היום, כבר ישנה אפשרות למחזר את הכלים שמיועדים לשימוש חד פעמי, היות והם מיוצרים מחומרים מתכלים. לאחר שסיימתם להשתמש עם כלי הפלסטיק החד פעמיים, יש להשליכם לפח הייעודי למוצרים פלסטיים שניתנים למחזור, כך שבדרך זו, הם יתכלו בצורה הטובה ביותר ופשוט ייהפכו לקומפוסט.