איך תשדרגו את חווית האירוח שלכם?

אירוח הוא עניין לא פשוט. ההכנות שלפני, הבישולים, סידור הבית ובסוף? תוהו ובוהו. לכלוך, אי סדר וכמובן: הרבה מאוד כלים. אך אל דאגה, יש לכך פתרון פשוט למדי. ההסבר המלא בפנים

מי מאיתנו לא מחכה לסוף השבוע כדי לשחרר קצת לחץ? כדי לשבת בבית ולהירגע אחרי שבוע ארוך או כדי לטייל בחיק הטבע ואולי בכלל כדי לישון וכמה שיותר. כל אחד והבחירה שלו. רבים מאיתנו מחכים לסוף השבוע מסיבה קצת אחרת: הפגישה השבועית עם המשפחה. כולנו עסוקים במהלך השבוע ולעתים יוצא לנו שלא להתראות עם המשפחה, לעתים גם הקרובה ביותר, במהלך השבוע. יש כאלה שלא מוכנים לוותר על ארוחת ערב בשישי ואילו רבים מעדיפים להיפגש בשבת בצהריים לארוחה משותפת. זה לא משנה, העיקר שנפגשים ומבלים זמן איכות יחדיו. לכן רבים מפתחים ציפייה להגעתו של סוף השבוע, רק כדי להתראות עם המשפחה הקרובה, ורבים אף מעדיפים לעשות זאת בביתם.

הכלים שיקלו עליכם את מלאכת האירוח

אלא שכמו במקרים רבים, גם כאן, אליה וקוץ בה. עבור רבים אירוח הינו מטלה לא פשוטה כלל, ולעתים הם פשוט מעדיפים להימנע מכך. אך כמו שנוכחנו לדעת, לכל בעיה יש פתרון, וגם לבעיית "הבלגן של אחרי אירוח" יש לא מעט פתרונות. נכון, תמיד תצטרכו לנקות ולסדר קצת, אך את בעיית הכלים אפשר לפתור, ובקלות, על ידי רכישת כלים חד פעמיים. רבים מעדיפים לוותר על אפשרות זו מלכתחילה, מהסיבה שכלים עד פעמיים אולי לא מעניקים אווירה ביתית כמו כלים רגילים או לא מעוצבים בצורה כזו או אחרת.

הם טועים. כיום ישנו מגוון רחב של כלים חד פעמיים בשוק, בצבעים שונים ובצורות שונות, כשכל אחד מאיתנו יכול למצוא משהו שיתאים בדיוק לטעמו. עבור המארחים, אשר חוששים מכמות הכלים המצטברת בסוף הארוחה, מדובר בחגיגה כפולה: גם הכלים החד פעמיים נראים בדיוק כמו כלים רגילים וגם לא צריך לשטוף כלים בסיום הארוחה.

ישנם כאלה שלוקחים זאת אפילו רחוק יותר. מכיוון שניתן למצוא כיום בשוק כלים חד פעמיים מרשימים, רבים מעדיפים להשתמש בהם גם באירועים קטנים שאותם הם עורכים, דוגמת ימי הולדת לילדים. כך, כשהם מארחים בביתם את כל הילדים מהכיתה של הילד או הילדה, הם לא צריכים לחשוש שמא משהו יישבר חלילה, וכמובן שלא יצטרכו לדאוג לשטיפת הכלים עם סיום האירוע. חגיגה כפולה, כבר אמרנו?

איך נמנעים מלפגוע באיכות הסביבה?

רבים בוודאי יתנגדו לרעיון של שימוש בכלים חד פעמיים מחשש לפגיעה באיכות הסביבה. אלא שכיום, בשל המודעות הרבה למחזור, גם את הבעיה הזו ניתן לפתור בקלות. רוצים להשתמש בחד פעמיים אך חוששים מפגיעה באיכות הסביבה? הפתרון לכך פשוט. בסיום הארוחה הפרידו בשקיות נפרדות את שאריות המזון והכלים ששימשו אתכם בזמן הארוחה. את השקית עם שאריות המזון זרקו לפח, ואילו את השקית השנייה, עם הכלים, זרקו לפח מחזור הפלסטיק הקרוב לביתכם, וכך תמזערו את הפגיעה באיכות הסביבה, ותצאו מהארוחה עם מצפון נקי לגמרי. בנוסף, ניתן לבחור להשתמש במוצרים העשויים מחומרים ידידותיים לסביבה.

יצירתיות באמצעות כלים חד פעמיים

אוהבים את הרעיון ומחפשים משהו מיוחד יותר? כיום ישנה אפשרות לעצב בעצמכם את הכלים החד פעמיים שבהם תשתמשו. נסו לדמיין את הסיטואציה הבאה: המשפחה המצומצמת מגיעה אל ביתכם לארוחת הערב כמדי שבוע, הם מתיישבים ליד השולחן, מביטים אל הצלחות המעוצבות ולפתע מזהים תמונה משפחתית המודפסת על הצלחת עצמה. קרוב לוודאי שזו תהיה ההפתעה הגדולה של הערב.