כלים חד פעמיים

כלים חד פעמיים אינם עוד נחלתם של החוגגים ימי הולדת בלבד. כיום זמינים בשוק מגוון כלים חד פעמיים מתכלים, ששיפרו את תדמיתו של ציוד הפיקניק האהוב. הכלים השתכללו בשנים האחרונות, והיום הם יוצרים אווירה לא פחות מהאוכל שמוגש עליהם. כלים חד פעמיים משמשים כיום לאפייה והגשת משקאות ומזון בחדרי אוכל, שירותי קייטרינג ומסעדות. העיצובים המרהיבים וקלות השימוש בהם הופכים אותם לפתרונות זמינים וקלים במגוון מצבים:

כלים חד פעמיים לחדרי אוכל

למרות שרוב הציוד בחדרי אוכל גדולים במפעלים או ארגונים מורכב מכלים רב פעמיים שעוברים שטיפה, כלים חד פעמיים גם הם לוקחים חלק בחוויה. יישנה העדפה ברורה לשימוש בכוסות חד פעמיות לשתיה קרה. כוסות רגילות תופסות מקום רב ונוטות להישבר בקלות יחסית בהשוואה לכלים אחרים. על ידי שימוש בכוסות חד פעמיות ניתן לחסוך בהוצאות שטיפה, להעניק יד חופשית למשתמשים בהן בלי חשש שמא ישברו או יסדקו ולהקפיד על סביבה היגיינית.

השימוש בהן מומלץ גם בהגשת שתייה חמה – אז יכולים הסועדים לצאת מהמתחם עם המשקה, מבלי להיות מוגבלים לאזור ההסעדה, ולהשליך את הכוס לפח בסיום השימוש. 

כלים לקייטרינג

לעוגן הזהר מבחר תבניות אפייה מקרטון: תבנית אינגליש קייק עמוקה, תבנית עגולה, תבנית מרובעת ואפילו תבנית להכנת מאפינס. לקוחות קייטרינג תמיד שמחים לקבל את עודפי המזון הנותרים מאירוע, וזהו יתרונם הנוסף של כלים חד פעמיים - לא תאלצו להיפרד מתבניות אפייה אהובות בסיום האירוע. כמו כן, נוח הרבה יותר להגיש קינוחים בכלים חד פעמיים המאפשרים לסועדים "לקחת קינוח לדרך" בעוזבם את המקום.

יש לכך גם יתרון נוסף: בגמר השימוש כל שעליכם לעשות הוא לזרוק את התבניות מבלי לדאוג להשריית הכלים או קרצוף תחתיות מגשים.

 

כלים חד פעמיים מתכלים

כבר לא צריך להתפשר – אפשר ליהנות מכל העולמות. עוגן הזהר מספקת מגוון כלים חד פעמיים מתכלים ממגוון חומרים ובמגוון סגנונות. אנו מספקים לכם כלים חד פעמיים מעץ, במבוק וחומרים טבעיים נוספים, כולם מתכלים במהירות ובאופן שאינו מזהם את הסביבה, כל שלא תצטרכו יותר לבחור בין טרחה של שימוש בכלים רב פעמיים ובין הזיהום הנגרם משימוש בכלים חד פעמיים רגילים. יתרונות הכלים המתכלים לא מסתכמים רק בשמירה על הסביבה, אלא גם בעיצוב ומראה ייחודיים. כלים חד פעמיים מתכלים נראים טוב לא פחות מכלים חד פעמיים שאינם מתכלים, ותורמים לעיצוב ולאווירה.

סט כלים חד פעמי

אם אתם עורכים מסיבה גדולה בבית או בגן ציבורי, ואינכם רוצים להיות מוטרדים בטרחת הניקיון, ניתן לרכוש סט כלים חד פעמי שמהווה השילוב המושלם בין פונקציונאליות לאסתטיקה. בסט כלים חד פעמי כל המוצרים מעוצבים באותו הסגנון ותורמים ליצירת אווירה נעימה ומזמינה בחגיגות פרטיות. צוות עוגן הזהר עומד לרשותכם ומוכן לסייע בהתאמת כלים חד פעמיים לאירוע אותו אתם עורכים.

נוסף על כל אלה, מומלץ להקפיד על מלאי כלים חד פעמיים מתכלים בכל בית עסק לשימושם של שומרי כשרות קפדניים. כך גם הם יוכלו ליהנות בבטחה בשעת הארוחה.

כלים חד פעמיים לשימוש ביתי

כל אחד צריך שיהיה לו לפחות סט אחד של כלים חד פעמיים לשימוש ביתי. אם יש לכם ילדים קטנים העלולים בטעות להפיל כלי זכוכית, עדיף לתת להם כלים חד פעמיים. כמו כן, גם אם אינכם מעוניינים לשטוף כלים לאחר הארוחה ניתן להימנע מכך על ידי אכילה בכלים חד פעמיים. בנוסף ניתן להשתמש בתבניות חד פעמיות לאפייה, וכך להימנע מקרצוף תבניות גדולות לאחר האפייה.

כלים שאפשר לקחת לדרך

קרה פעם שמיהרתם לעבודה, ולא הספקתם לשתות את הקפה? ניתן לפתור את הבעיה עם כוס חד פעמית עם מכסה to go.  כמו בבתי קפה, גם לבית אפשר לקנות מכסים לכוסות בכדי לקחת אתכם את המשקה לנסיעה וכך למנוע ממנו להתקרר כמו גם למנוע ממנו להישפך.

כלים חד פעמיים מעוצבים

אם אתם מארחים לאירוע ולא מעוניינים בכלים חד פעמיים רגילים, ישנם כלים חד פעמיים מעוצבים ויוקרתיים יותר בהם ניתן להגיש ולאכול, הנראים טוב לא פחות מכלים רב פעמיים. כלים חד פעמים לאירוע ניתן למצוא במגוון סגנונ